تلخندی برای همه
تلخندی برای همه
ازسیرتاپیاز

 

خب ما یه عروسی عظیم در پیش داریم..

عروسی نانازه دیگهههههههههههه...بزن اون قشنگه رو..............

 

بعد از ۳ سال نه ببخشید ۴ نه نه از ۸۴ تاحالا چقدر میشه؟؟؟ازون سال تاحالا این دوتا عاشق بینوا منتظر وصلن..(حالا وصل شدن یا نه من مطمئن نیستم..اما اگه یه رگه من تو تن خواهری باشه خودشو منگنه کرده چه برسه به وصل!!!اما به نظر شلغم تر این حرفا میاد!!!)

آقا این علی آقا دوماد ما سال ۸۴ اومد خاستگاری...اول که ناناز میگفت نههه..اما بعد علی مخشو زدو بهش گفت ۴ساله زیر نظرش داره و پشت انواع تیر برقا و درختا قایم شده تا ردشو بزنه(فامیل دورمونه)..نانازم گفت بعلههههههههه..اما بعد بابام دبه کرد که :نهههههههههه..من به نظ.امی دختر نمیدم...هرچی علی بدبخت میگفت:من رسمی ام..دوتا خونه و یه مغازه دارم احتیاجی به اون پول ندارم اما چه کنم که عاشق کارمم؟؟...من موهندیس این مملکتم...بزودی خلبان میشم..بابام میگفت:نههههههههه... و داستان عاشقی این دوتا افتاد سر زبونا...

یعنی من یادمه اوایل هر هفته میومد خاستگاری بعد شد ماهی یه بار..اوایل لشکر کشی میومدن اما بعد تنها با مامانش می اومد(پدرش فوت شده)..تا بلاخره با وساطت دایی بزرگش و عموی پیرش(فکر کنم ۱۵۰ سالش باشه بنده خدا..ازوناست که از دست عزایییل فرار کرده رفته زیر میز قایم شده) بابام بعله رو داد...اونم کی؟؟دم عروسی من...جوری شد که این هفته پنجشنبه ۱۸تیر بله برون ناناز بود و پنجشنبه بعد عروسی من..شب بله برون نزدیکه  ۱۲۰تا مهمون داشتیم فقط...اونم شام...خلاصه این دوتا هلاک٬ محرم شدن و دیگه افتادن تو کار جیک جیک و دودر بازی!!

اما الان ۳سال میشه که همه منتظر عروسی اینان..علی شرایط کاریش جوری نبود که بتونه نانازو ببره..که شکر خدا همت کرد و برای وسط خرداد وقت تالار گرفت..ایشالا حدودای تولد امام علی خواهری منم علوس میشهههههههههه...

حالا معضل اینه:که علی طبق معمول رفته ماموریت یه شهر دور...نزدیکای عروسیشون میاد..ناناز و هماهنگیا و خریدارم(تا حدودیشو البته)سپرده به من...ازونورم همسر بنا به اون دلیلی که میدونید ناجور چسبیده تنگ دلم..خیلی بهم عادت کرده و حسودیای بد میکنه..حتی نمیزاره ۱ساعت با مامانم یا ناناز اختلاط کنم..حسود

نمیدونم چطور بپیچونمش؟؟!!!

خرید لباس و باقی چیزا هم که جای بسی غصه داره...کلا درگیرم..اما چه درگیری شیرینی!!!

 




نظر.....................یادتون نره

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهیک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:, توسط سلنا
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.